Konstanterande från göteborg och bokmässan

Helg med syster.
Ombyte av atmosfär.
Jag har fått en skön semester betald av andra, antagligen ni skattebetalare. (Alltså. resa t&r, boende, frukost, turkos tshirt som det står "Riv gränserna -öka förståelsen" på och som jag aldrig kommer använda igen, och jag får fyra biobiljetter. Sketans att jag inte har två dejter att se framemot. Men då kan jag ju lyxa till min vardag med att gå på bio själv).
Mycket kultur.
Trott att jag har sett min kulturmorbror femton gånger.
Många sötisar.
Många kändisar.
Massa böcker och tidningar.
Alla ni som har ifrågasatt min religion har rätt, enligt sensus test är jag inte kristen -jag är tydligen jude mest, med inslag av angnostiker och hindu.
Föredrag.
Smarta tankar.
Jag har representerat fnuf's monter för sista gången, och med största säkerhet minglat med dem för sista gången.
Jag har ont i fötter och vader.
Återigen slagits av mitt utomordentliga luktsinne. 
Ny skön klänning med trevlig urringning haha. Men det är omööjligt att hitta ett par jeans.
Nefertiti med jazz och dans (Tove hade rätt redan då så varför inte här nu?).
I fortsättningen vågar jag kräva min rätt på restaurang.
Blivit av med mitt paraply.
Göteborgska tröttnar man snabbt på. Göteborg är dock trevligare än jag trodde fast jag är väldigt trött på bokmässor nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0