onsdag

jeSuss-suss-suss-suss-suss. En komma-kväll. En trevlig kväll. Däri har vi den stora skillnaden mellan komma och komma hit. Onsdagen är bättre. Folk pratar med okända folk för de tvingas, och folk kan fortsätta hävda att påtvingade relationer aldrig är bästa sättet att lära känna någon, men se däri har de fel. I kyrkans värld kanske påtvingandet är bra ibland. (Kyrkan vill vara öppen och góåglá men finns det något svårare ställe att ta sig in i gemenskapen?). Jag blev klokare och gladare (och ännu tröttare) av ikväll. Alltså tipptopp!
Sen vet jag inte vad jag ska göra, det är inte bara att börja snacka på begäran. Ibland stöter man på en vägg som är omöjlig att ta sig igenom med ord, och ord Är slagkraftiga. Om väggen hade en dörr skulle det vara enklare.

I övrigt är det plugg som gäller. Håller på att skriva en rapport om matematik och lärande. 13 sidor har det blivit hittills, den skulle vara typ 8.. Har inte ens påbörjat analysdelen. Ska bli klar med den imorn är den optimistiska planen. Lite äkta "kniven på strupen", positiv stress och enda in i kaklet för du har inget val -känsla, för sen ska jag till bokmässan och stå i monter!! Att få pass och tshirt var asgrymt tills jag pratade med en kompis och det visade sig att hon hade presspass, vilket är skittufft..! Statusen var hög och intensiv men ack så kort.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0