Män/mans?-skämt väckte mig

*Vad har män och moln gemensamt? När de dunstar blir det en bra dag.
*Vad är en man i saltsyra? Ett löst problem.
*Vad säger en man som sitter i vattnet till midjan? Det här går över mitt förstånd.
*Vad är skillnaden mellan en man och yoghurt? I yoghurt finns det kultur.
*Vad kallas män som mist 90% av sin intelligens? Änkemän. 
*Varför finns män överhuvudtaget? För att vibratorn inte kan klippa gräsmattan.


Första gången jag läste det tyckte jag att det var det tråkigaste jag någonsin läst, andra gången skrattade jag.

... Skicka detta till alla tjejer som behöver få sig ett smile idag och till alla killar som har humor nog att hantera "sanningen"!

Jag skickade till... ingen, för den som jag omedelbart kom på att jag ville skicka till är en såndär tråkig som inte ger omedelbar respons, och då ville jag inte skicka till någon, haha!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0