En matematikens lördag

Åh Gud, som ett nödrop. Seg-seg-seg-seeeeg dag och vad är klockan? 12? 
Idag är en såndär dag då jag m å s t e plugga, men jag ogillar den tanken så skarpt att jag föredrar att säga att det här är en såndär dag då jag måste bliva själv. Det är ju inte sant. Eller jo men nä.

Och det enda jag har i huvudet är "alla vill väl stoppa handen i godispåsen" (men även andra triviala saker som nötter och (flug)svampar), vilket är ungefär lika irriterande som sångerna "jag är en tandborste" eller "korrkorrdodoobalooloo" som även de av någon märklig anledning slåss om utrymmet i min aningens begränsade hjärna idag. Ack! Varför? Inte vill jag läsa om matematik nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0