Skruva den som mig

Jag får U på min tenta. Jag följer min ovana och börjar nästan lipa när jag snackar med läraren. Min lärare fjäskar för mig. Men världen går inte under, så tyvärr lär jag mig inte någon direkt läxa av det. Tex att jag borde pluggat hela kvällen till mitt litteraturseminarium på fredag eftersom jag har noll tid imorn då jag har lång dag i skolan och ska på konsert med Veronica Maggio på kvällen och i värsta fall leka tredje uppenbara hjulet. Jag är oinspirerad i skolan. En oinspirerad stressad jag är aldrig bra.   
Jag snackar med alexpalex. Direkta planer tar form. 
Planer längre fram till våren innehåller tankar på både ett band och ett korpfotbollslag. Allt för replikerna "Nej jag kan inte, jag ska på spelning med mitt band", eller (tänk pub, tänk aningens fräscht rödmossig i ansiktet, ah nice) "Så vilka är du här med?" "jag är här med mitt fotbollslag..!". Tufft.  


Kommentarer
Postat av: kajsa

haha, sjukt tufft! :P

kan tänka mig och joina båda.. fast jag är ju ganska kass på fotboll och musik.. ja, allt som hette tonsäkerhet har lämnat mig efter 2 år av sjukdommar och halsont i växjö. men min bror är säkert på! han har iofs redan ett band men iaf! ;)

2008-10-30 @ 15:09:59
Postat av: kajsa

ps.

stress är aldrig bra.

ta hand om dej.

ds

2008-10-30 @ 15:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0