Paket

Så jag öppnade paketet och fann en naken kvinna omslingrad av en orm. Hade kunnat vara någon som ville busa med mig och mina tankar, då hade jag börjat skratta. Men nä, det här hade jag inte beställt. Tycker verkligen att sådana bilder är förnedrande och jag kan inte f ö r s t å att musiker vill sälja sin musik på detta osmakliga sätt. För skivan är väl inte bruces eller maias? 
Apropå nakenhet. Tjena mors på gymmet, kan inte bara vissa ta av sig sina minimala kläder? Det är säkerligen mer smickrande! Idag var andra gången jag tränade och med följde en superträningsintresserad rebecha. Och denna man(inte nästannakenmannen).. han alltså; Sluta glo! Gå till gymmet om ni vill bli bortgjorta samt få intresserade blickar. Det är väl något lockande i det faktum att jag bara är en liten hjälplös tös på ett testosteronfyllt gym. Nä, jag trivs inte med massa testosteronfyllda ögon på mig. Tacka vet jag vattengympa, som en äkta ljugarbänk.



Ds. är sjuuukt trött på alla mnsk som jag känner på högskolan. de är överallt! som parasiter. fast det är en ganska bra sjuka egentligen=),

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0