På sne

Jag ska gå och träna om en timme. Seriöst villinte-villinte-villinte. Men nu har jag varit ganska duktig de senaste veckorna så det är bara att gå dit. Eftersom jag känner mig själv vet jag att det är bäst att träna tillsammans med någon, och denna gång blir det återigen rebecha så då kan jag inte komma undan.
Helst hade jag viljat ligga och slödö idag, så känner sig nämligen mitt huvud. Stabila sömnvanor har blivit allt viktigare på senare tid, igår hade jag en för lång dag. Hellångdag i skolan, gratis hockeymatch (hv vann! 6-3 mot ssk) och maxi och kvällis/fika med den märkligaste konstellationen av människor på väldigt länge. Kommer fortfarande på mig själv med att skratta åt det. Otippat men kul. Glögg fick jag. Och dejtförslag. Och konstig dröm. Och ingen energi eller motivation till att plugga.    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0