Motsägelsefullt

En av mina favoritrepliker ifrån film är "Jag har en plan!" á la Jönssonligan.
Jag älskar att ha projekt, och leva upp i dem, planera och rita små kartor över dem.
Jag gör stora planer för mina visioner, jag ser mina planer verkställas i bilder i huvudet. Psykologsk förberedande träning.
Jag hittar lösningar till problem som inte ens bett om en lösning.
Jobbiga saker tar jag mig förbi med mina små uttänkta planer. Jag får för mig att jag kan ro hem allt om jag vill. 
Jag är verkligen kass på att planera sådant som skolan och sådant som är tråkigt. Därför skiter sig saker i livet. Jag är verkligen insnörad i ett nystan där alla och allt drar. Jag är väl student först och främst, eller? Mindre disciplinerad människa än jag får man leta länge efter.

Men läste i "idealkvinnan" att män gillar motsägelsefulla kvinnor (av någon märkig anledning) så då borde jag ju vara i topp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0