märkligt

Har införskaffat dyrt träningskort på atlantis. Vilket får mig att känna mig som en bortskämd brat-unge mer än jag redan känner mig. Men det är bara jag som blir pank. Allt för min hälsa. Verkligen i dubbel bemärkelse.

Varför får inte halvblinda/synskadade bidrag från staten precis som hörselskadade? Köpte linser idag. Dyrt är bara förnamnet. 

Har tackat ja till (vad jag from nu väljer att se som) ett erbjudande. Ett stor risk för insnöing -erbjudande. Har insett att erbjudandet kan vara både utvecklande och utmanande även om det går emot mina principer. Som den jämställdhetskämpe jag är (men ja) passade jag naturligtvis på att fråga hur uppdelningen mellan könen är där. Jag är återigen nästannästan ensam tjej. Men magkänslan sitter fint och är glad. Nu kan du ju gissa vilket det är, kan dock inte kommentera eller bekräfta något ännu inte officiellt=).

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag håller också på att utmana mig själv. Jag har börjat bära det FULASTE och mest ocreddiga någonsin: cykelhjälm. Som ett extrahuvud, pricken på i:et för varje outfit.

2008-10-02 @ 17:20:16
URL: http://ljud.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0