Det är inte ett så stort problem. Varför pratar jag med mig själv då?

Trevligt sällskap. De rätta svaren. Bra händelseförlopp.

Sammanfattning av veckan;
Pinsamt. Inte bara skratta åt linnea för hon gulligt skäms utan folk skrattar åt det för att det är pinsamt på riktigt.
Har lurat 50 sjuåringar att jag inte var tomten. Ond jag är.  
Övervunnit 10 år av rädsla.
Kort helg. Vem har bestämt att helgen ska vara kort?? 
Inte laggat middag hemma själv på hela veckan.
Nästan hälsat på en person. O'la'la! 
Lever i en kodad värld.
Ut och fiska flickor små! 
Och, ni, skaffa inte för många vänner. Jag har väl ett i-landsproblem. Vänner här, där och lite överallt. Men var är mitt the gang? Ett storstadsproblem? Så egentligen borde jag väl sluta lära känna folk och försöka smida ihop folk. Men tråkigt!
Idag är jag glad för bm och carro. Väldigt glad. De säger och gör lika konstiga saker som jag. Just pga mina konstiga uttalanden vågar jag heller inte prata med en längre. Det har aldrig hänt innan.

Jag känner mig faktiskt väldigt glad just nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0