Om jag hade en

låt som beskrev mitt liv skulle den vara; Aldrig nöjd
färg som beskrev mitt liv; Röd för en färgblind

Tips till alla lärare; Om du ska ha fjäskbarn -skaffa ett som gör sitt jobb och fjäskar järnet för dig. Inte jag. Men iom att det känns som om min lärare hyser stor omsorg för mig så funderar jag på hur man sköter ett sånt förtroende bäst. Besökte henne tidigare idag och jag vet aldrig, ska man förbli personlig eller bli privat eller ingetdera? Problemet är att jag förstår mig på henne. Vi skulle kunna klicka. Av alla motsägelsefulla ting här i världen. 
Förresten; Jag är godkänd.  

Kommentarer
Postat av: Maja

Okej Linnea, nu måste jag verkligen ta upp det här. I detta inlägg använder du fyra semikolon men inget av dem rätt. Semikolon ska kunna bytas ut med punkt; när du ska skriva uppräkningar, använd kolon. En annan sak som är viktig: tänk på att inte överanvändna vissa skrivtecken!

Tack för mig!

2008-11-05 @ 21:49:35
URL: http://ljud.wordpress.com
Postat av: Linnea

det är många som har uppfattningar på vad jag skriver, ibland är det kvalificerat skitsnack och nu grammatiska fel.

men iaf, valrossen tillika en svenskaprofessor på hlk har lärt mig att använda semikolon så. antingen har hon fel eller så kanske inte Min blogg har nått fonologisk medvetenhet.

2008-11-06 @ 11:23:09
URL: http://primusinterpares.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0