Vad innebär det?

Ska snart dra ner till sara innan vi beger oss mot... hm ränterigränden? Utflyttnings & examinationsfest står på kvällsschemat, och jag har ingen aning om vad det innebär. Kära värld, jag har väl aldrig varit på det innan? Ska man ha med sig present då? Än mer intressant blir det när man har i n g e n noll nada anings koll på vilka två utav tre festvärdar är. Det är ungefär nu som jag börjar ifrågasätta mitt fy vad kul med massa nya människor och fest och ja absolut! Jag skulle haft en ren esc-kväll istället, escnörd som man är. Haha, jag måste verkligen lägga energi på att vända mina tankar nu. Jag är rik på energi ju. Vilken kväll det skall bli!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0