Gott

Gud är god. Gud har löst mina problem med nycklar på ett högst osannolikt, om än tillfälligt, vis, och om lösningen kommer och man har bett om det så måste det väl ändå vara Gud? Det kan inte vara inte Gud. Räcker med ett konstanterande. Jag är inne i kålgårdenlght och jag är inne i torpalght utan att bryta upp dörren eller sky-lifter. Så idag flyttade jag ut från sara som har vart min räddande ängel sen i lördags. Nu gäller det att bara ta tag i flyttandet på riktigt. Har tappat lusten till att packa ner, upp, ut och fixa och trixa och bära samt måla. Men den kommer.

Idag hade studiegruppen temadag med en trea i habo. Om träd och syftet "Bli kompis med naturen". Det är tur att jag varenda gång jag är ute bland elever känner att det är skoj. Skoltrött är bara förnamnet annars.
 
Slutligen avslutar jag med det roligaste hittills denna veckan som orsakat mycket paradoifnitter (efter björn gustavsson då, vågar inte erkänna att jag satt och kollade euroklippet x gånger i rad i måndagskväll, men tröttheten har helt klart påverkat ens humor/humör); Vill du! Kan du! Gör du! Tror du! (Muhahaha!! Går bara och väntar på att jag ska göra bort mig offentligt framför paradoifolket).   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0