Back to school

Har haft några bra dagar och nu är allt tillbaka i normalt. 
Jag började skolan idag igen. Föreläsningsträsket började med sverker. Usch och dubbeltvi. 
Fick tillbaka min vem är jag?-hemtenta och fick faktiskt en trevlig överraskning; massa kommentarer. Jag orkar inte plugga på min muntliga redovisning imorn och jag höll på att få ryck på scouterna, ledarna och kyrkan. Hatar att hålla god min när jag bara vill skrika rakt ut. Men jag cyklade upp till kyrkan och fick ett sommartecken på köpet; svett svett svettigt värre, du må tro att det var sköööönt att cykla hem snabbtsnabbtsnabbt nerför dalviksbacken i tystnaden och dofterna.   

Kommentarer
Postat av: Maja

Har haft några bra dagar och nu är allt tillbaka i normalt. = Maja har vart här några dagar men nu har hon åkt tillbaka igen.

2008-05-07 @ 09:55:33
Postat av: Linnea

haha preeecis maja!

2008-05-07 @ 17:50:29
URL: http://primusinterpares.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0