Allmän flumklagodag på hlk

För första gången någonsin (jamen ja) så är jag orolig på riktigt för att inte bli godkänd på en examination. Och vilken examination sen, ett litteraturseminarium. Baah. Världens enklaste, bara att säga några smarta saker som man har tänkt på meddans man läste boken (vilket man faktiskt har), och sen hänga med i examinationsdiskussionen. Jag tappade fokus i min stressade värld, och jag är inte världens bästa på hantera stress. Luften gick ur mig totalt. Helt hjärndöd. Hoppas mitt samtal med läraren efteråt hjälpte mig att bli godkändt.. Jag räknar inte med att några förklarande, ursäktande ord ska hjälpa mig att få godkändt, men han satte samtidigt vg på min förra examination så han borde veta att jag alltid gör mitt bästa. Jag pallar inte ett U. Så håll tummarna för mig. 
Efter min mindre lyckade början på dagen så upptäckte jag att min energi smittar av sig enkelt på andra, tyvärr, och skoldagen utvecklade sig till en allmän flumklagodag, rolig, trött, klantig, klagomur, allt är piss, men vi skrattar och somnar i de röda fåtöljerna och på lektionerna, och neeej jag bränner mina mackor i ugnen nu.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0