Torsdag

Jag skulle gärna skjuta mina lärare i huvudet, men eftersom det kan tolkas som ett mordhot så tar jag tillbaka det.
Men jag är sur och extremt förbannad på hlk´s betygsystem. Rätt svar=2p, fel svar=0p, inget svar=1p. Om jag hade låtit bli att svara på två frågor så hade jag kirrat ett vg. Nu svarade jag på alla frågor eftersom jag anser att det inte ska finnas några trygga gråzoner i tentor och därmed fick jag g. Godkänt ska jag vara nöjd med men inte nu. Seriöst. Jag har ett grått moln över huvudet och det blixtrar till titt som tätt. Det är bra synd för dagen kunde gått på rosa moln efter alla roliga historiaredovisningar och min "klädsensation". Klädsensation eftersom jag aldrig skulle få för mig att ta på mig ett leopardmönstrat linne eller ett par tiger(?)mönstrade byxor -speciellt inte i kombination. Jag kände mig(och var) uttittad när jag sprang omkring på hlk-torget. En sak kan vi iaf säga om studenter och det är att de döljer inte att de glor(för att avgöra ifall jag har på mig något nytt trendigt som de också borde ha, om jag är en kuf eller ifall jag är pedagog). 

Jag måste omvandla ilskan till adrenalinenergi. Motbevisa idiotlärarna med min hemtenta som jag är noll fokuserad på. Skriva om mullsjö som historikerna inte vet så mycket om, inte ens om de senaste 200 åren, men iaf "med all säkerhet har haft skog i alla tider", samt är ett konstnärsmecka (k o n s t n ä r s m e c k a!?!). Nu är jag påväg att bli gladare igen. Nu börjar psykoansträngningen. Nu ska jag ta makten över mitt sinne. Äta och skriva och se framemot barnkalas=). Jippie världen är orättvis och jag har drabbats av den idag och jag vill bli maktfull och få lite ordning på torpet...sverige.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0