Sjukdom?? Identitetskris?

Jag tror inte att ni förstår det högst komiska i att skriva en hemtenta om hur Mullsjö har format mig till den jag är idag. Ordbajsande på lekisnivå.

Men jag börjar tro att jag är sjuk. Några Symtom;

+börjar tro på tvåsamheten, trots en konstig vecka som borde få mig att tycka att ensamheten är det enda rätta och lätta +vinglar runt på 7cm höga klackar +tar hål i öronen spontant +förnekar min klädheder +skriver en för lång lista +skriver mycket annars +min favorilek är "bröllop!" +är officiellt lite för "on the top" tjejig just nu +tycker det är kul att GÅ till träningen +min kompis känner andreas wilson..åhå (måste komma åt hennes mobil hehe) +skriver en lista (med h+p) på sveriges fem hetaste karlar enbart baserade på det yttre och noll prestation, därför kommer varken jens lekman eller jonas karlsson med men; m.s, bwo-m, s.a.f, a.w, och o.s +jag har funnit tjejen i mitt liv dvs om jag vore kille. jag borde vara kille eller åtminstonde homosexuell och hon med.   


Kommentarer
Postat av: Maja

Respons på din "Sveriges fem hetaste män":
Jonas Karlsson har ju visst en attraktiv utsida! Och var är Daniel Sjölin på din lista??????
Jag antar att han inte är S.A.F som är den enda koden jag ej kan knäcka. Men Ola & Andreas är ju rätt heta. Förvånansvärt att det inte är med några idrottsmän.. Marcus Rosenberg t.ex. Åh vad du är ytlig.

2008-04-01 @ 18:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0