Väntans tider

Jag går i väntans tider helt klart. Det är som att ha en present rakt framför en, i ens knä,som man bara vill riva upp och njuta av. Ibland så skrapar jag lite på paketets yta eller drar upp ett snöre, för att snart därpå knyta snörerna och banna min egen nyfikenhet på paketet. Jag menar såklart min lägenhet!! Bli klar nångång i år tack! Jag vill ha in mitt teakgolv (tog det drastiska steget att gå från mitt förstahandsval ask till teak, golvet hette linnea..) och golvlister. Idag har jag målat den gula och den gröndjupamedelhavsaktiga väggen men jag behöver maskeringstejp!! 
Efterlyser ett rundt bord alternativt ett slagbord, har letat efter det länge på secondhand nu men mitt bord verkar inte finnas där.. Sen behöver jag en soffa, men det är inte lika viktigt som det perfekta matbordet. Jag vet hur jag vill ha det. 
Åååh jag vill riva upp mitt paket, pallar inte det här längre, det är som julafton.

Kommentarer
Postat av: kajsa

..jag har tejp.. ;)

2008-06-04 @ 08:11:01
URL: http://kajsapawrihktitt.blogg,se
Postat av: Linnea

kan du sända den telepatiskt till mig snabbt?

2008-06-05 @ 12:03:21
URL: http://primusinterpares.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0