Nu bor jag aldrig mer sambo innan jag gifter mig om hundra år. Jag ska vara pryd.

Och jag ska inte ha några skrikiga små barn. Kan eventuellt tänka mig någon unge i fem-årsåldern och uppåt, fast inte äldre än fjorton. Vilket kap är jag inte då på äktenskapsmarknaden? Hahah!

Alla flyttar just nu på något vis känns det som.

Jag flyttar, och därmed även ida och crisse (vars mamma ringde mig och var tvärförbannad i fredags, När jag var på inflyttningsfest. En ganska lustig historia egentligen som gick ut på att crisse inte kunde komma och städa ur lägenheten igår för han var skadad (surprise) och han vägrade skicka någon annan som ersättningsstädare men jag stod på mig och tyckte att det inte var okej. Jag var lugn, arg och pissur. Blev kallad oresonabel, omedmänsklig och ogenerös av mamman som även sa att det inte gick att diskutera med mig. Intressant samtal. Har städat hela lägenheten med ida, jag ca 10 timmar och hon femton. I runda slantar kan man säga cirka 10000 kronor med flyttfirma).

Min syster maja har dragit till Island för att aldrig komma tillbaka om det vill sig illa. Nä, men hon ska vara där heeeela sommaren för att jobba. Det gör mig ledsen men hon följer sin dröm. Men sen ska hon till örebro och det ska jonathan med.

Cissi flyttade för några veckor sen. 

Isak flyttade även han för några veckor sen.

Mattan flyttar efter sommaren. Till USA.

Kajsa flyttar till Kanada.

Josef flyttar denna helgen. För att bli sambo, stackaren.

Lisa flyttade i helgen till jönköping. Hon har förmiddagssol och henke har eftermiddagssol. Undra vem man besöker först?=) 

Rebecha flyttar hit den 10 juni! Nice.
 
Pernilla kommer flytta hit i sommar!!  

Sen har vi sommaråtervändarna på gott och ont och de är en bunt. 


Frågan är; Ska man ha en inflyttningsfest eller inte?

Kommentarer
Postat av: kajsa

tycker inflyttningsfest låter bra. iaf om jag är inbjuden. ;)

2008-06-02 @ 08:57:54
URL: http://kajsapawrihktitt.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0