En vänlig grönskas rika dräkt och en blomstertid nu kommer -tiden är här

JAG HAR SOMMARLOV!!!! (kajsa, jag bryr mig inte om fjortisvarningen=).
Tjoho, tjohej, galej!!
 
Men. I min för stunden pessimistiska anda så vet jag inte om sommaren blir skoj eftersom lov innebär jobba, och jobbet innebär ångest. Ångesten överskuggar skoj. Dock, eftersom jag har varit förrutseende nog och lärt mig av mina erfarenheter, speciellt sen förra året då jag typ jobbade ihjäl mig, så jobbar jag bara heltid till slutet av juli, sen är jag friiiiii hela augusti och då har jag planer. Planerna kan inkludera Island eller Ryssland eller Värmen nånstans eller Nybo eller bara vila och läsa bra böcker. Det vill jag. Måste återskaffa mitt bibliotekskort. 

Något som höjer hela sommaren är att det är en Fotbollssommar!! Underbart! Glöm inte det och missa inte det. Vet att det finns ni som faktiskt befinner er i riskområdet för det, och det kan jag inte tillåta.
 
Jag är ledig och som avskedspresent från skolan fick jag vg på två av delmomenten i sista kursen, har inte fått reda på om jag är godkänd i det tredje än.. hoppas. Låt mig få veta så jag kan njuta av mitt loooov.

Lovlovlovlovlovlovlovlovlovlovlovlovlovlovlovlovlovlovlovlovlovlovlovlovlovlovlovlovlovlov

Kommentarer
Postat av: Maja

Ska du till Ryssland? Funderar du på det där Karelen-utbytet eller? I så fall hoppas jag att du anmält ditt intresse, och inte bara funderar...

2008-06-05 @ 18:34:06
Postat av: Maja

Ska du till Ryssland? Funderar du på det där Karelen-utbytet eller? I så fall hoppas jag att du anmält ditt intresse, och inte bara funderar...

2008-06-05 @ 18:36:03
Postat av: kajsa

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-06-07 @ 15:56:56
Postat av: kajsa

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-06-07 @ 15:57:38
Postat av: maja

jaha, först går det inte att kommentera. och nu, två dagar senare syns de.. dum blogg.

2008-06-07 @ 19:32:36
Postat av: kajsa

blogg.se är knäppt just nu. jag kan inte få mina kommentarer att synas alls just nu.. suck.

2008-06-08 @ 21:26:16
URL: http://kajsapawrihktitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0