Hon smider planer, igen. (she's back on track)

Jag sitter och tänker som så, i min överdrivet positiva höstfilosofi, att då ska jag göra allt. Jag kommer hinna göra allt. För om vi jämför sommaren och jobb med höst och skola så är det sistnämna a piece of cake. Då har man massa tid över. Massa energi. Livet orkas bestå av mer än jobb, pendla, äta och sova. Ha! Hjärnan har tagit lov tre arbetsdagar för tidigt. Lureri på hög nivå hela vägen. Nu kollar jag upp pilates. Var sjutton kan man träna Pilates i Jönköping? Jag vill träna Pilates. Alla träningsgurus tränar det. Så skall även jag (detta beslut tillkännages efter att bla tennis, klättring och kampsport dissats.. hittills, haha!). 
Åh vilka planer hon smider. 
Och åh vad hon ogillar att hon jobbar torsdagkväll.  
Å hon funderar över detta med inflyttningsfest igen. Om någon som absolut vill (och bör) vara med men vet att den inte kan vissa dagar, ge förslag på datum till mig, för just nu ligger det hemskt eventuella provisoriska datumet sent i agendan. 

(En liten parantes. Av det vetenskapliga matematiska slaget kanske).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0