Skratt smittar

Det är fredag, solen lyser inte längre och himlen är inte blå men mitt hår håller på att bli mörkbrunt. Jag har viljat ha mörkt hår länge nu, och nu efter att ha blivit manipulerad av mamma (-du är inte feg va? kom igen du vill ju ha mörkare hår och du säger ju alltid att hår bara är hår, nu låter det som om du fegar ur så frågan är; är du feg??) är det dax. Jag vet inte hur resultatet blir. Antagligen bra efter att jag har vänjt mig. 
Den här veckan har vart sanslöst mycket dipp hit och dit men mest upp, och det är det som är så fantastiskt. Jag har vart så glad vid så många tillfällen. I onsdagskväll skrev jag t.o.m ett "åh vad lycklig och åh vad jag tycker om" -inlägg här på bloggen som dock inte ville publiceras (någon måtta får det väl vara). Men några av sakerna som jag tycker om denna vecka är mina underbara bejbs, komma, isaks och henkes välbehövliga grabbhumor, sara, min cykel, min studiegrupp och att jag faktiskt fick tummen ur och köpte mig ett vattenjympaträningskort (inkl.relax!) idag (på atlantis-spa) -så att jag skall vara i form inför beach -08=). 
Strax är det bio med ida som gäller och imorn ska vi, eftersom jag mysteriskt nog bjöd bort och in oss, till snyggjohannes (har höga förväntningar på honom) och samuel, vilka sjutton det är. Varför ska man inte få bjuda in sig till andra? så gör man överallt utom i Sverige, inbillar jag mig. Hehe. Seriöst. Om det var jag som var "värd" så skulle jag bara bli glad över att det kom några nya, trevliga och roliga människor. Jag försöker dämpa mitt dåliga samvete som tränger igenom ibland. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0