i-lands-problem

Nu har jag skaffat mig en ny blogg på en site där de har över 60 olika teman! Synd att jag har beslutsångest. Sen kom jag på 1) vilket är bäst -60 teman och beslutsångest eller 10 teman och vara begränsad? 2) en ny blogg är ny och historielös.. 3) starta en ny blogg nu är väldigt mycket -06 eller tidigare, och därmed väldigt ute och fel 4) jag vill inte skaffa en ny blogg, jag vill bara ha fler teman! Dagens i-lands-problem. 

Hållands fhsk kan gå och dö. Alla kristna personer i Jönköping -om vi gör en grov generalisering, har gått på denna fhsk, och det börjar bli lite irriterande..! Vet du vad det värsta är? samtliga hålländare verkar övertygade om att denna skola är den bästa. Jag skulle vilja ropa ut "go hjälmared!" men vem kan ropa ut det? (vasstena kan jag definitivt inte ropa ut). Kanske ett i-lands-problem?

Jag var och tränade vattengympa idag. Skönt! För lätt? Nånting i livet ska väl vara lätt. Jag bygger iaf armmuskler, och jag tycker det är fascinerande att märka hur kroppen förändras, och känna hur min rygg blir allt starkare. Ett lyxigt i-lands-problem.

Nu är det ett sånt tillfälle då jag önskade att jag visste vilka som läser min blogg. Ibland uppkommer tillfällen då man skulle vilja veta vad som far igenom någons huvud. Jag skulle med glädje borra mig in i folks huvuden lite titt som tätt och luckra upp intregritet och annat, för att tex inse varför djur gör så? Inte ett i-lands-problem.

Något annat nytt är ny kursstart. Jag höll på att få en hjärtinfarkt när vi gick igenom alla examinationer, och i stundens hetta så hatade jag intensivt alla tidigare lärarstudenter, vars fel det är att vi får göra så mycket, bara för att de kunde glida igenom en hel lärarutbildning. Jag vill också kunna glida. Definitivt ett i-lands-problem.

Kommentarer
Postat av: Zacha

Skulle du börjat med en vettig blogg i grunden skulle du kunnat flytta över innehållet till t.ex. wordpress.

Ang folk som läser din blogg, har du ingen ip-logg därifrån du kan koppla ipnummber till folk =P

2008-02-26 @ 11:48:25
URL: http://www.soilheart.com
Postat av: Zacha

F.ö. kollade jag just runt lite för eget intresse.
Om du vill ge dig på wordpress (som är det jag använder) så kan man importera dina inlägg härifrån till en ny blogg (men utan kommentarer).

Kräver dock lite mek och så men det går.
Och en lokal wordpressinstallation (som min) har mer än 60 teman =P

2008-02-26 @ 12:17:35
URL: http://www.soilheart.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0