Du är lik mig och jag ogillar det

Nu har det hänt; Jag har funnit en person som är sjukt lik mig till personligheten. Det trodde jag aldrig att jag skulle finna (vet bara en person som kommer upp i "läskigt lik mig" sen tidigare; louise). Personen är minst lika komplex som jag. Han är rak, ärlig och har stor intrigritet. Ibland får jag för mig att personens personlighet är strået vassare än min, men då tröstar jag mig med att personen är äldre och därmed har mer årsbunden livserfarenhet. Han flaschar med sina mindre bra sidor, och därför är det otroligt intressant och lärorikt att följa hans livsbana. Egentligen vill jag ogilla honom lika mycket som han mig, men det gå ju inte -vi är för lika och jag kan inte ogilla delar av mig själv! När han väl kommer inse hur lika vi är, så kommer han att fly fältet mer än tidigare -och inte mig emot, haha! Detta roar mig. Behöver skriva det. Lustigt är bara förnamnet. Han är lik mig. Muha.  

Nu ska jag till bejbs. Sketans att jag inte har hunnit förbereda min litteraturseminariepresentation inför morgondagen. Men å andra sidan, kvällen är väl ung.

Kommentarer
Postat av: Zacha

En Han. Sedär. När gifter ni er?

2008-02-06 @ 08:58:53
URL: http://www.soilheart.com
Postat av: Linnea

Om ca nio veckor, den 8 april. då vankas det bröllop.

2008-02-06 @ 22:25:50
URL: http://primusinterpares.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0