dan efter jonas

Jag vet inte hur underbar Jonas Gardell är men han har definitivt gjort mig århundranden yngre (alternativt förlängt mitt liv). Mycket, mycket rolig var han. Svårförklarat vad hans "kontaktannons -inte show" handlade om, men iaf om mark, sex, homofober, religion, hinkvarning och öh..kinderägg som inte finns, baah!
(Kinderägg=en man som är en passionerad älskare, en bästa vän och en underbar pappa). 
Ida började fundera på om hon kanske skulle skaffa barn med ett bögpar, mer älskat barn skulle inte finnas!, och jag är helt inne på samma linje. Vilken underbar, kärleksfull alternativ familj skulle inte det vara! Och vilket slag mot traditionell, konservativ svensson.. Tror jag det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0