Bokrea med varningstriangel

Jag har uppenbarligen inte fattat att jag börjar halv nio i princip varje morgon i denna kurs och därför behöver gå och lägga mig tidigare.

Det är bokrea!! Jag har köpt tre konstböcker; en vanlig ordentlig konstbok, en om de 1000 mest kända konstverken (intressant att se hur de tänker..) och en om slott och salar. Spännande va?=) En bok av charlotte brontë, en av elisabeth nemert och en av amos oz. Samt fyra kursböcker. Lika med pengar som inte finns längre. Påsarna var så tunga att de inte flög i vinden och vinden var stark. Men måste säga att jag var besviken i natt vid tolv då nattrean började. Halv tolv kom jag på att jag ville gå på rean, övertalningskampanjer startades men fy vad trist folk kan vara. OM man bor granne med bra affärer som tex bokaffärer så går man dit. Jag ville se kulturella nördar slåss om de bästa exemplaren av böckerna. Jag ville vara där sakerna hände! Jag hade inte tillräckligt med egenkraft för att gå dit själv, vilket fick mig att undra var självständigheten tog vägen. Men jag var iaf där idag med cissi och pernilla -som våldgästade jönköping och i sista minuten fick för sig att ringa mig.. Hmf. Sista minuten. Må vara att det var trevliga sista minutrar.

Nu kanske man ska sova ändå.       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0