Komik

Jag har fått en förfrågan om att följa med som tonårsledare till Trysil. (I Trysil åker man skidor). Detta eftersom jag är ett sådant bra ledarföredöme - inte för tonåringarna utan för de andra ledarna. Hm? Gammal?
Förfrågan kommer från Mullsjö..! När man trodde att ränderna gått ut, att Mullsjö hade glömt mig och jag dem då hör de av sig. Jag skrattar högt och tänker att de måste ha brist på ledare, för de kan knappast ha uppdaterat sig om mig. Sen är det en annan sak att jag faktiskt är en bra ledare.  

Fick en lustig begravningstalsförfrågan häromdagen. Hemligt är det. Och jag var väldigt effektiv. Det är väldigt kul att skriva. Det gick nästan så långt att jag satte mig och skrev på min skoluppgift.
Känns som jag blir förvånad varje gång jag får en förfrågan.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0