Grön jul

Har precis fått se min systers konto. Avundsjuk.
Har en kompis (eller två) som åker till peru och colombia imorn. I två månader. Avundsjuk.
Jag däremot är både (vad jag trodde) naturligt studentfattig och väldigt fast inom Sveriges gränser. Funderar på var jag ska plugga utomlands, eller om jag bara vill göra min praktik utomlands. NY lockar. Jerusalem med. Indien. Frankrike och Italien pga kulturen. Ett varmt land iaf! Drömma är jag bra på. 
Men nu drar familjen snart till Nybo. Det närmsta semester jag kommer! Får väl se om julgranen blir lika fager som förra året, då vi i protest mot allt som ska vara vackert hängde upp alla röda kulor vi hittade och glitter på första bästa nedhuggna gran. Hehe.     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0