Ballerina på en lina

Den offentliga versionen är att jag har legat sjuk hela helgen i feber, magont och förkylning. Helt utmattad (det är iaf sant). Men imorn kommer jag vara bättre och gå till skolan.
Den inofficella lyder sova 13 timmar i sträck oavbrutet, dansföreställning, Lisebergs julmarknad, hittat till både Monki och fröken Olsson för +/-0 kronor i bästa skolanda med Lr, filmrelease med maskerad som Lena Svensson. Och idag, pluggat som en gno och därutöver missat flertalet roliga grejer. Jag behöver alla tummar och böner för min hlk-relation. Fö drömde jag att en högst okänd människa friade till mig i natt. Han hade sina maskeradkläder på sig. Det var kul. Jag sa nej.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0