Att leva i förnekelse

Har vart på bio tre gånger i december: Pettson och Findus firar jul. YesMan. Twilight. En av dessa var heeeelt underbar! Jag tänker förneka detta hela mitt liv och hänvisa till att fnuf betalade och att alla andra platser på andra filmer var slut (tackochlov!). Jag tänker likaså förneka mitt fånleende á la mr Darcy från öra till öra. Jag tänker förneka allt som händer med mig när jag har sett och upplevt en bra film. Speciellt med denna film, då jag har drivit med alla som har gått på att den skulle vara så fantastisk. Så töntig. Vampyrer och blod och översliskigt sött. Visst fick jag lägga band på mig för att inte börja storfnittra ibland men ack! Åh. Haha! Tur att bara kajsa var med mig på denna film. Då kan jag fortsätta förneka! 
Men jag vill ju att ni andra ska gå och se den. Det knepiga är ju att jag inte kan säga vilken av filmerna det är ni ska se.
En rebus: Tina, william, ida, linda, ivar, gustav, henrik, tove. 

Kommentarer
Postat av: Daniel C

Jo. Pettson och Findus äger.



(Annars har jag bara att säga, Anne Rice >> Stephanie Meyer)

2008-12-30 @ 11:12:33
URL: http://www.soilheart.com/life
Postat av: ida

vad är detta för fusk! jag vill också gå så mycket på bio.

2008-12-30 @ 13:23:32
URL: http://harvilektklart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0