Jag vet vem som vet

Min ekströmskasandahlska släkt träffades igår. Det blir alltid deeptalk. Varför mår så många unga så dåligt idag? En blick på mig och Annie. Jag kollade bort, Annie pratade om olika generationer. Moster trodde hon förstod men det gör hon inte. Mor vill förstå och lyssnar intresserad men sa att hon förstår det inte. Det är lugnt, det gör inte jag heller. Vem förstår? Jag behöver inte förstå, jag måste få leva utan att klura ut det. Och leva är enkelt enligt Andy Warhol.
Det var förvånande väldigt roligt att träffa Annie, mycket positiv energi har den kusinen. Och jag ser den energi i alla Sandahler så någonstans inbillar jag mig att den finns i mig med. Jag vet att den finns.
Slutet av juli och början av augusti innebär en vändning för dig. Du har fått en del nya perspektiv på ditt liv den senaste tiden och känner att du vill förändra vissa saker. Din insikt hjälper dig att sätta upp mål inför hösten. Den här perioden handlar mer om att planera inför framtiden än att göra något konkret just nu. Även om du har insett att du vill förändra vissa bitar i ditt liv är du inte riktigt mogen att agera ännu. Det blir en långsam process från idé till handling. Du växer tillsammans med ditt beslut. Tack och lov för horoskop, de vet ju!   

Kommentarer
Postat av: maja

ja, för det är så hiiiiimla ovanligt att man befinner sig i en förändrings- och planeringsprocess i slutet av sommaren.

bingo.

2008-08-06 @ 20:21:01
Postat av: Linnea

ooojdå stämmer det in på fler?

jag har inte nämnt vilket stjärntecken det är för mitt nämligen skorpionen, ni andra får inte känna sådär faktiskt för då blir det ju inget unikt och vägvisande för moi.

maja, du är bara avundsjuk på mitt horoskop, men varför är jag förvånad? det står ju svartpåvitt i kräftans horoskop att kräftorna blir avundsjuka nu, och "oavsett vilken typ av svartsjuka det gäller så bör den stävjas i tid. mycket hänger på att du tar ditt ansvar och tar på dig den vuxna rollen när känslorna stormar omkring dig. det är främst ditt agerande som styr hur situationen utvecklas". nu har du fått lite egna vägvisande ord (HAHA, satiriskt menat alltså).

2008-08-07 @ 10:47:00
URL: http://primusinterpares.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0