idag lov imorn skola

Idag är min sista lovdag. Imorn börjar skolan. Förutom det faktum att a l l a andra studenter börjar sina program/kurser om en eller två veckor, att tom nollorna börjar efter oss samt jönköpings kommunala gymnasier startar senare -vilket är surt, så känns det redigt skönt att allting börjar igen på riktigt.
Tills nu. Nu fick jag veta min studiegrupp. a)been there -done that b) blablablablabla i 500km/h c)okänd-lycka! d)gammal kompis från en gammal hemort. Hon är föööör snäll. Aja jag får väl försöka vara trevlig och tillmötesgående och det ska nog gå bra. 
Och det är väldigt gött att inte vara nybörjare. Jag ska inspektera nollornas panikslagna nollkontroll ensamma ansikten och njuta av att det inte är jag. Kanske ge dem ett tips i form av "få inte panik på biblioteket". Nästa år får de andas ut.   

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag behöver tips!

Och en hel del möbler & andra husgeråd, om någon har nåt över :P

2008-08-17 @ 21:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0