Bröllop nyss. Inflyttningsfest strax. Bra lördag.

Jag är så hungrig att jag håller på att gå åt, problemet är att maten inte vill ner, då har det gått för långt.
Nyss var jag på bröllop, det var fint om vi bortser från det att jag motsäger mig det amerikanska bröllopssättet där fadern överlämnar sin dotter till mannen, och så var det i detta fallet. Men jag tycker om bröllop!
Snart är det inflyttningsfest och jag vet inte vad jag ska tänka eller göra, vilket pernilla kan intyga från igår. Jag höll på att baka in i den sena timmen och saknade 1 dl socker, så jag gick till grannen och skulle fråga om han hade socker, men tack och lov var han inte hemma (en fredagskväll..), istället var jag nästan påväg till affären, men tack och lov hann pernilla peka på bänken och fråga "vad är det?" Hm bara 2kg strösocker som jag hade handlat tidigare på dagen för att jag hade beräknat att mitt socker inte skulle räcka. Se, det funkar inte att vara förutseende. 
Men det ska bli jätteroligt att få hit mina vänner, det ser jag verkligen framemot! Det är inte varje dag som jag har tillfälle att samla mina vänner såhär. I en önskedröm så skulle jag få hit alla vänner från sveriges olika hörn, meeeen det är bra att det bara är typ 25 som kan, eftersom jag, ve och fasa, bara tillfogar över 38 kvadratmeters yta, och från det måste jag räkna bort badrum och garderob, och då blir det nog bara 30 kvar. Haha, jag har verkligen inte tänkt.    

Kommentarer
Postat av: josse

tack för en trevlig inflyttningsfest.

2008-08-26 @ 17:33:30
URL: http://jofesin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0