Vfu III

Jag andas vfu, jag lever vfu, jag tänker vfu, jag pratar vfu, jag drömmer om vfu, jag planerar vfu, jag känner vfu. Vfu:n har därmed intagit linneas kropp och själ totalt. Läskigt. 
Jag trivs på vfu, jag är nervös på vfu, jag är ambitiös på vfu, jag vill göra mitt bästa på vfu, jag säger "okej" till allt på vfu trots att jag inte alltid borde, jag skrattar på vfu, jag älskar att lära ut individuellt på vfu, jag älskar att ha högläsning, jag har skoj på vfu, jag får mycket kärlek på vfu, jag är trött på vfu, jag får dårnippen på vfu, jag vill hem från vfu. 
Jag har förstått att studenter skrattar likadant, de ler likadant, de ser likadana ut. Lärarstudenter är inte egna och jag har iaf a l d r i g fått höra att jag skrattar som någon annan, vilket var ett nederlag eftersom jag trivs med mitt skratt. Studenter är gifta alt syskon eller halvsyskon -studenter och incest känns väldigt aktuellt att sätta i samma mening.

Jag ska gå upp kl.06 imorn och jag är rädd att jag har fått lite baskelusker över mig tex; maginfluensa utan spyan, förkylning, halsont. Jag är t r ö t t och veckan är helt galen. Tillråga på allt förlorade HV första finalen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0