Vfu II

Idag var min vfu underbar. Jag kommer aldrig få en bättre handledare, en aningens deprimerande tanke. Klassen är extremt lugn jämfört med min förra, och idag kände jag för första gången att jag hade hittat min plats där i. Idag kunde jag vara Linnea och det är så skönt att bara vara Linnea. Jag kommer inte hoppa upp ur sängen kl.06 på måndag men det kommer vara lättare att gå upp nu.   
...och jag tycker verkligen att det är fantastiskt roligt med högläsning. Förvånande?
...och jag måste plugga in alla kroppens funktioner och varför vi har hjärta, lungor, tarmar, lever, njurar osv, för på måndag ska vi operera Torzo. Det kommer bli blodigt och grymt skoj hehe.
Utöver att plugga, hålla på med alla andra nödvändiga eller onödvädiga saker i helgen så återstår projektet att vila. Bara ordet vila gör mig stressad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0