Krassa fakta

Jag har försovit mig tre utav de fyra senaste arbetsdagarna. Idag vaknade jag när john ringde och sa att han stod utanför och väntade. Har nu skaffat mig en fröken ur som ska ringa mig imorgon.
Jag glömde mobilen i skolan idag vilket innebar att jag fick springa tillbaka, missade tåget och fick åka hem 17.58.
Jag har tappat min majblommekrans som jag köpte idag och därmed kastat 30 kronor (mycket pengar för fattig student) i sjön.
Jag har inte börjat planera morgondagens lektioner (tema sömn/stress/skratt, samling och bilden).
Jag har brytit mot den oskrivna lärarregeln och har tydliga favoritelever i skolan.
Jag hinner inte träna.
Skolmaten är äcklig. Idag strömming alt förtorkad brunaktig korv.

Några som jag håller kära håller inte varandra kära längre, börjar nästan lipa av det, och all tro på kärlek dör. Men mina föräldrars favoritkille är kanske eventuellt inte upptagen längre. "Orlando Blom". Suck då.

Men det roligaste idag var ändå när fredrik slog huvudet i en trafikskylt. Jag fattar inte hur han lyckades haha! Han måste ha vart helt borta. Tydlig trafikskylt kabom.

---------------
Måste läggas till; Jag glömde mina arbetsböcker i skolan som jag behöver för att göra mina lektioner. Ingen fakta=ingen kunskap. 
Katastrofdag.  


Kommentarer
Postat av: Maja

Att du är slarvig var väl ingen nyhet..?
Jag har:
Bytt namn på min blogg. Nu har även jag en latin "sentens".
Blonderat min hår, två gånger, för det blev inte så snyggt första gången. Om jag får säga det själv tycker jag att jag liknar Robyn lite. Jag vill likna Robyn.
Jag kommer inte på mer. Fått erbjudande om en dyr lägenhet, men det vet du väl redan? Hur går det med din lägenhet?
På fredag åååkkkkkeeeerrrrr jag!

2008-04-17 @ 10:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0