Jag vill bara gå!

Jag vet inte vad jag ska göra åt detta! Är det någon annan som vet en lösning?

Förutom jönköpings brisande kultur ed -utbud (varför bor jag jag inte i stockholm?) finns det en sak som verkligen är en stor besvikelse här, nämligen promenadetiken och promenadmoralen! Den är så låg att den slår i botten. 
Jag som är hyfsat från landet är uppvuxen med moralen/etiken att promenera det är goa saker det! Om någon frågar dig Vill du gå på promenad? så svarar du ja oavsett hur bra du känner personen, oavsett väder. Om du absolut inte vill gå på promenad med personen får du hitta på en vit lögn, men du tackar Absolut Inte Nej bara för att du är lat och tråkig. 
Att jag vill promenera med dig innebär inte att jag ber dig om en dejt eller att jag vill gifta mig och skaffa hundra ungar med dig. Jag vill promenera med intressanta människor och jag vill lära känna nya människor. Jag vill bara gååå! Halllåå. 

Kommentarer
Postat av: Daniel C

Jag kommer hem nu till helgen. Du får gärna komma till mullsjö på promenad.

2008-04-27 @ 22:14:50
URL: http://www.soilheart.com/life

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0