Inget vettigt val

Jag är trött på den här vfu:ns konsekvenser. Det räcker med att hjärnan och intelligens och logik lägger av, men när även den sociala kompetensen lägger av och vägrar samarbeta då får det för sjutton vara nog. Nu har jag inväntat energi hela dagen och jag är riktigt sur på att den inte har landat (okej, inte sur för det orkar jag inte men lite småputt iaf). Alla säger att man alltid har ett val. Mitt val blir att Inte gå på mattans 25-årskalasfest, hur dum i huvudet är man inte då?? Om man väljer något så väljer man bort något annat. Alltid. (Det säger min syo). Om man inte ser det som nya möjligheter istället för bortval. Jag är för trött för det tänket idag, och bara gårdagens erfarenheter borde få mig att vilja gå och lägga mig i en säng. Typ nu. Tråkmånsen är jag. Fy sjutton. Idiotförklara mig själv klarar jag så bra tack själv.

Jag höll på att gå sönder emotionellt igår efter catch the flag på klasskul. En grabb grät. Där satte vi ribban för helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0