Detta är dagen

Imorgon är dagen då jag ska ha hand om klassen helt själv hela dagen. Mycket spännande! Dock mycket att planera och tidsbrist. Samling, engelska, matte, tema samt bild är mina ämnen. Måste handla plåster och ballonger, samt lära mig hur hjärtat funkar rent fysiskt.

Idag är dagen då jag har fått veta vad jag ska göra med mitt liv. Mera studielån, eventuellt pendlande/flyttande, och flera examen är min lösning. (Visste ni förresten att man kan ta flera examen?). Så en yrkesexamen och en generell kandidatexamen med ett huvudämne på 90 poäng är den fantastiska lösningen. Så borde tex de som läser till ingenjörer också göra, det ser mycket bättre ut med två examen på cv:et. 
(ps. syon på högskolan är faktiskt riktigtriktigt bra, dvs Rose, I like her).  

Jag ser en vändning i min smshög. Det är tre-fyra år sen sen killarna hade ledningen. Tjejer, vad håller ni på med egentligen? messa mig mer, haha! Sen har jag fått några grabbelever efter mig och de sjunger "tjejer kan ingenting". Fattar inte hur detta har gått till...   

Nu; planera hjärtat. 
Hur säger man "var är du skadad/var har du ont?" på lätt engelska efter repliken "I´m hurt"? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0