Risk

Imorn förekommer det en uppenbar risk för "femte hjulet"-situation, där jag är det udda hjulet. Jag får väl plocka in en grabb från gatan, hehe. Neee. Per kommer hit med denna maria -vilket är på tiden! Det är ju inte klokt egentligen att jag inte har träffat henne tidigare. Så nu blir hon äntligen ett ansikte för mig. Lisa och henke är ju inga problem. Jag är väldigt glad att få träffa dem, jag känner mig trygg med dem, så "femte hjulet-situtionen" kanske minimaliseras. 

Igår var jag i Imanuel(kyrkan). Hujedamig så trevligt det faktiskt var! Min mamma säger att automatiska klick, knappt existerar. Men där klickade jag med folk, åhåå. Jag fick en mycket bra uppfattning om ungdomsledaren där.. kan bli värdefullt. Dessutom raggade jag ev upp en tjej till att bli scoutledare i fjällis, och det vore allt bra nice. Undra om man får göra så, alltså ragga upp folk till en annan kyrka när man är i en annan kyrka (och hon ds planerade att bli scoutledare där..hehe)? 
Glad att det är fredag imorgon, jag inbillar mig att det ska bli tid att vila ut. Hmf!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0