Pussel.

Var i mullsjökyrkan på återvändar-gtj. En hel del saker var otippade, tex att det var så få återvändare där. Fröken granne var där, henne tycker jag om skarpt och känner nästan syskon-ansvar för, fröken och herrarna -är ni sååå stora nu??, fröken underbar var där, och herr rolig -men jag tänker inte umgås med dig, eller?, likaså. Blev nästan lockad att börja i kören, allt för att kunna hänga med dem på turné (wei!?) till Polen men framförallt till Chicago.. Det finns många vuxna i kyrkan som är sånna bra människor. Mina favoritvuxna, är som bekant, dahlqvist, men martinson, helgegren, hedlund och öh... andra duger bra med. Liselott, som var min fröken på lågstadiet, tyckte att det var bra att jag skulle bli lärare, vilket gjorde mig glad. Söta komplimanger är ju alltid kul att få. Åkte bil hem med anders grahn -det näst mest otippade med dagen. Vi hade ett litet samtal om lärarrollen. Det var trevligt men båda var nog glada när vi väl kom in i jkpg. Det mest otippade förblir ett pussel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0