Inom en timmas tid

Cristoffer; Din dator låter värre än ett kärnkraftverk 
Ida; Det låter som det åskar i ditt rum


Jag tänker inte köpa en ny dator för flera tusenlappar. Denna funkar bra att skriva hemtentor på. Jag tänker på vår jords resurser. Tro mig, jag skulle gärna byta ut min gamla dator -till trotjänare, men i all min godhet och omsorg för nästa generation föredrar jag att bli halvdöv och sur på att datorn för den är så himla seg. 

Sen har jag en skrivare i garderoben. (Det har ida med, undra om Cristoffer har det med?). Jag behöver skriva ut papper, men är för lat för att koppla in den, så jag tänker ta bussen upp till mina föräldrar och använda deras skrivare. För inte orkar jag cykla över bron till högskolan, igen, och skriva ut papprena. Miljövänligt värre.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0