25/10

  • Lisa har börjat blogga igen. Pernilla med. Hoho.
  • Hemtentan är inlämnad, och jag tror inte att jag fjäskar medvetet för hönan/valrossen. Eller fjäskar man när man beter sig som på x:s nivå? Skulle dramatiskt kalla det anpassning för att överleva.
  • Mycket bra jämställdhetsförläsning med en fredrik från uu.   
  • Jag är upprörd över vårat samhälle.
  • Jag sov till tio idag, och det har inte hänt på låååång tid.
  • Behöver byta miljö och göra något, kroppen och tankarna är i uppror, så jag drar helt enkelt till nybo och röjer -skog. Med far och bror.

Något annat? Himlen är underbart blå, solen värmer, luften är förhållandevis frisk, det är/var minusgrader i luften, det är den 25 oktober och det är nio dagar kvar till en dag som jag inte ens vet hur jag ska fira. All anledning att gå ut och njuta med andra ord.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0