25 november

Om det är någon som undrar så kan jag säga att jag faktiskt pluggar nu. Mer eller mindre. Har läst igenom alla förra årets tentor, kan faktiskt en hel del och har även koll på det som jag inte kan, vilket jag måste ta tag i. Vet inte riktigt hur, men.. ska läsa de sista kapitlena idag, och sen tar jag tag i det som jag som sagt inte kan, dvs Vygotskij, Piaget, utvecklingsstadier och konstiga ord. Hoppas att jag har bra anteckningar från föreläsningarna.. Sitter hemma hos mina föräldrar, det är ganska tyst omkring mig, jag har massa kvadratmetrar, jag får mat i mig, jag kan gå och fördriva tid och (få) energi hos min bror. Jag saknar ida och vill att hon ska komma hem till lägenheten. Allt och alla är jobbiga, om vi generaliserar. De senaste dagarna har varit tokiga och jag känner mig störtfjantig men inte med all rätt. Imorn är det scouter och jag vet inte hur det ska gå, vill mest kidnappa mina scouter och åka till friheten, alternativt ett kalas eller liseberg. Jag är stressad men så satte jag på carolas nya julskiva och då blev jag lugnare. Det kallas bra effekt. Och det är inte ens en månad till jul.

Kommentarer
Postat av: Maja

AH! Vet du vad jag upptäckte nu på Smålands-nytt-klippet?!
DU HAR TAGIT MIN SJAL!!! Jag köpte den i Köpenhamn för typ en månad sen Linnea! Åh jag har ju undrat vart den tagit vägen, din tjuv!
Man kan faktiskt fråga om lov :(

2007-11-26 @ 10:19:45
Postat av: Linnea

Skillnad på tjuv och hederlig linnea. Jag var sjuk, hade ingen röst, LÅNAR en sjal för att skydda halsen och GLÖMMER att jag har på mig den. UPPTÄCKER den på tåget och säger ops. Så jag frågade faktiskt om lov. Du erbjöd min den t.o.m. Den har vart mycket användbar, tacksåmycket=)

2007-11-26 @ 22:10:48
URL: http://primusinterpares.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0