Nu då?

Nedmontering av mitt bristfälliga sociala liv påbörjat (eller snarare det brukar kännas så innan jag landar). Först fick jag reda på att Linnea skulle åka hem för helgen, det är väldigt illa. Sen avbokade jag mina vasstenabiljetter för nästa helg, och det är superduperilla. Jag vill träffa Maja. Josefin. Och annat folk. Men tyvärr styr yttre saker min vilja.  
Vad jag behöver är projekt!! I höstas hade jag gitarr och sticka -projekt, i våras hade jag sy och spanska -projekt. I vår har jag vadå? Jag och kajsa har haft ett hjärt-projekt, men nu? Det här är inte likt mig. Tips mottages tacksamt! Sen är det inte säkert att jag slutför dem, en dum ovana jag har. Men det är kul.. ett tag, tills jag tröttnar. Vilket jag gör. Oftast.
 
För den som inget har att göra ikväll vid tio så kan man ju kolla på efterlystspecial. Handlar om Mullsjö. En av få saker som Mullsjö är kändt för, nämligen Mord. Idiotpolitiker. Nyhem. Ryforskolor. Mais. Damella. Mattias Claesson (snart iaf). Hm missat något? Vilken saligt härlig blandning. Muhaha.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Sticka projekt.. hur var det, det blev en kvälls fingervirkning med maja som blev nån form av krokodilliknande varelse. Kreativitet är bra.
Trist att du inte kan komma o hälsa på!

2007-05-04 @ 08:51:06
URL: http://jofesin.blogg.se
Postat av: Linnea

haha! jag försökte faktiskt, som jag satt och slet med de pinnarna! men det var jobbigt ju. Allt tog så lång tid.. tror jag stickade typ 1dm.
Mhm det Är supertrist. Men hey, skansen=)

2007-05-04 @ 11:49:39
URL: http://primusinterpares.blogg.se
Postat av: kajsa

börja virka istället. mycket roligare. annars får vi väl komma på nåt nytt projekt att ta tag i du och jag. vi har ju så bra fantasi när vi slår våra kloka hjärnor ihop. =)

2007-05-04 @ 19:40:49
URL: http://kajsapawrihktitt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0