Måndag

Jag är beroende. Rekommenderar verkligen inte detta. Skyll dig själv! (Psst det är inte bara jag som är beroende... men jag är typ sämst (fast jag ska inte vara det länge till) och det är hemskt orättvist.).

Något annat som inte rekommenderas är filmen Dreamz. Se inte den. Hade alla förutsättningar att bli ok och så blir resultatet bara blurk. Det är i n t e en linnea-film. Icke.

På föreläsningen pratades om 17-1800tals -romantiken. Kolla in William Turners målningar. Perfekta exempel på den stilen och rekommenderas därför att ses och intas med alla ens sinnen. Tänk om man kunde måla så. Eller iaf måla tillräckligt bra men inte sådana motiv. Har inte kommit fram till vem jag skulle vilja kunna måla som än. Men jag tycker om Veermer´s konst, sedan länge (nästan 10 år?? hm nää).

Avslutade dagen med att glädja och berätta för kajsa att jag förutseende skrev ner hur sista avsnittet av Sunset Beach slutade, ifall jag skulle glömma det senare livet, haha! Så om du har glömt bort det, så kan jag ta reda på det åt dig. Bara säg till. Det är ju bara för retligt att glömma sådana livsviktiga saker.   


Kommentarer
Postat av: kajsa

lol!
jag tycker fortfarande att det är jätteroligt att du har det nedskrivet! hahaha!

2007-05-09 @ 09:02:38
URL: http://kajsapawrihktitt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0