Långsam inväntan

Dammdadamm. Jag är utråkad. Rastlös. Ska gå på lektion snart. Fördriver tiden. Hmhm. Tiden går sakta. Jag vill att tiden ska gå snabbt. Det gör den inte. En kvart kvar. Det är så rent runt om mig så jag kan inte ta en snabbstädsryckfunderare heller. Städade igårkväll. Jag har börjat tycka om regnet ovanligt mycket. Det är bra. Ett estetiskt behov för alla sinnena. Jag kanske skulle gå lite tidigare. Hmm. Så kan jag gå dubbelt så sakta. Om det går vill säga. Tror föreläsningen är om Dada och Duchamp. Jag funderar på om jag ska laga pannkakor till middag idag. Har ägg hemma för en gångs skull. Nämen fy här kan jag inte sitta. Tiiiiiid. Ska sitta instängd i en buss imorn em. Jag kunde sitta på ett tåg nu. Jag skulle egentligen det. Men på den platsen sitter per, hoppas han inte har något bra sällskap. Eller alltså. Jaja. Nu kan jag börja gå. Sakta. I ett makligt tempo. Inte speciellt sugen på skola idag. Somnade igår nästan. Tappade pennor. Trots en henrik-lektion. Idag en tomas á la anekdoter. Nu. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0