Jag upplever flera jack sparrow nu alias jag.

-jag vill inte plugga
-jag måste
-nä
-jo
-ähmen tjejer lämna mig ifred, ingen kan tvinga mig att plugga
-ju mer jag pluggar idag desto mindre behöver jag plugga imorn etc
-sant
-vill inte
-nä precis, se, skit i det!
-måste
-kom igen, ta tag i det
-jag vet att jag får adrenalin när jag är inne i det
-jamen orka
-jag orkar

-jobbigt

-ett pust närmre slutet

-ja det blir skönt, tänk sommarlov

-i en vecka ja..

-jag hatar verkligen de som loggar in och heter "sommarlov!" på msn

-slösa inte energi på det nu

-kanske borde fixa min tvätt ...

-LINNEA

-ja??

-SKÄRP MIG

-yes sir

-ska
-nångång
-NU
-comprendre?
-och sluta leka jack sparrow
-vadå leka?
-suck
-jaja jag ska


Kommentarer
Postat av: kajsa

hahaha!

2007-05-30 @ 17:44:23
URL: http://kajsapawrihktitt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0