Illusion.

En dag som helt och totalt till nästan 100% ägnats åt att plugga. Har väl tagit några pauser dåochdå.. Men. När jag väl har pluggat, då har jag vart kusligt effektiv. Nu har jag bara 6 sidor på kp 27 samt kp 28 kvar att läsa. Tror jag har kommit in i skuggläsrytmen. 

I förmiddags hade jag en tentadate med tjejerna. Som brukligt. Dessvärre blev jag väl inte så extremt mycket klokare efteråt. Jag blir snarare orolig då de andra ansåg att denna tenta kändes lätt, för det tycker verkligen Inte jag. Det udda är att de tycker bäst om konstdelen, jag tycker bäst om arkitekturen (som vanligt..). De måste helt enkelt ha blivit hjärntvättade av Tomas. Puuh jag har klarat mig! Eller ännu värre, enligt dem iaf, -jag har blivit hjärntvättad av Henrik.   
image41
 
Och nu, nu sitter jag här och pluggar -dessa ord är bara en illusion för er. 
Faktum är att jag höll på att dö av energibrist, så nu har jag käkat äpple och polarknäcke -överdoserat med smör på, för ni vet väl om att smör är lugnande?, men min mage knorrar ändå. Synd att jag inte har något annat att erbjuda den. Jag håller, bokstavligen talat, på att äta mig ur huset. Kanske får sticka och handla lite nödvändigheter sen, innan vänner. För ni ser, jag belönar mig med en timmas vänner -tittande.  
Dax att fortsätta plugga, illusionen är slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0