Förfall

Blurk.
Jag hade (har, linnea, du har) planer för idag. Jag kommer banna mig själv om jag inte tar tag i dem. Borde verkligen. Jag måste handla mat. Min frukost bestod, till en början, av mögligt bröd. Måste fixa massa inköp och presenter. Annars ångrar jag mig. Aktiv medlem av -vill mörda eva-klubben. Jag vågar inte bege mig ut i köket, eftersom jag kanske eventuellt möjligtvis har en känsla av att jag inte har vart så tillmötesgående. Jag vill hem och lägga mig på gräsmattan. Ja, det vill jag. Världen är emot mig.   
Blurk.

Kommentarer
Postat av: kajsa

världen är emot dej men inte jag. kramar i massor! =)

2007-05-11 @ 20:32:51
URL: http://kajsapawrihktitt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0